Impresje

sobota, 15 stycznia 2022

Zapraszam na moją nową stronę

Cześć:). Dawno mnie tu nie było i może już nie będzie, ale jeśli lubiliście czytać moje teksty, to zapraszam na moją nową stronę:


 

Zaczęłam pisać jeszcze w grudniu, żeby sprawdzić, czy mi się będzie chciało, ale opublikowałam ją dopiero kilka dni temu. Nie wszystko może działać, bo przerobiłam ją sama, z dużą pomocą (techniczną) męża, więc proszę o wyrozumiałość. 

O czym to będzie? W przybliżeniu o wszystkim;). Jednym z tematów będzie na pewno celiakia, którą zdiagnozowano u mnie kilka miesięcy temu, i która zmusiła mnie do przejścia na ścisłą dietę bezglutenową. Ale o książkach też skrobnę coś od czasu do czasu. 

 

Jeszcze raz pozdrawiam i zapraszam:).

 

 


2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że się odezwałaś.
    Życzę żeby mimo choroby świat był dla Ciebie przyjazny i pomógł Ci prowadzić satysfakcjonujące życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeszcze tu ktoś zagląda:). Dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego najlepszego.

      Mam nieklasyczną postać celiakii, więc choroba na co dzień nie skutkuje prawie żadnymi objawami, z czego się cieszę, ale jest i minus - jeśli mi się pogorszy, to mogę o tym dość długo nie wiedzieć. Póki co najgorsze jest dla mnie kupowanie jedzenia i przygotowywanie bezglutenowych posiłków, bo ja jestem beznadziejną kucharką i w ogóle nie lubię gotować, a niestety teraz muszę. Ludzie mają gorzej, nie powinnam narzekać.

      Usuń

"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa". Z drugiej strony lubię meandrujące dyskusje, więc komentarze nie na temat również są tu mile widziane;).

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.