Impresje

piątek, 23 października 2015

Rabaty na targach

W tym roku niektóre wydawnictwa/sklepy zaproponowały wreszcie sensowne rabaty, oczywiście tylko na to, co przywieźli na targi, np.:

Prószyński i S-ka - 30%
Znak - 25%
Wielka Litera - 30%
Empik - 25%
Nasza Księgarnia - 30%
Czarna Owca - 30%
Zysk i S-ka - 25%

Inne firmy umieściły obniżone ceny na okładkach, a jeszcze inne o żadnych promocjach nie informują. Jestem zainteresowana nowym tłumaczeniem "Rękopisu znalezionego w Saragossie" (stare czytałam), ale na stoisku WL w żadnym widocznym miejscu nic o rabatach nie napisano, więc jak nie, to nie, nie kupię bezpośrednio u nich, tylko w jakiejś księgarni internetowej. Uwaga: u Czułego Barbarzyńcy można nabyć nowe wydanie nowego tłumaczenia "Geparda" Lampedusy - nie wiem, za ile, bo się w końcu nie spytałam, ale na pewno taniej niż to pomarańczowe na Allegro:). Podziwiałam ilustrowane wydanie "Harry'ego Pottera", ale cena trochę zaporowa, zwłaszcza że mam w domu stare, więc szkoda mi było pieniędzy.

Do zobaczenia jutro!;)


4 komentarze:

  1. Niektóre promocje były w miarę kuszące, ale dalej w sumie drogo, a ja miałam nic nie wydawać. Jak na razie kupiłam więc tylko jedną książkę za 20zł i kubeczek za 10. Liczyłam trochę na wymianę książek, ale na razie się nie rozkręciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na żadne wymiany nie piszę, bo szkoda by mi było oddać choć jedną książkę z moich zbiorów, nawet taką nielubianą;). Promocje są lepsze niż w poprzednich latach, kiedy widywało się rabaty rzędu 5 czy 10%. Przypuszczam, że wydawnictwa słono płacą za miejsce na targach, więc trudno liczyć na większe obniżki niż 30%. Ja kupiłam jedną książkę, pocztówkę i puzzle na prezent. Może jeszcze jutro coś się trafi:).

      Usuń
  2. Zamierzam być twarda i nie dać się skusić promocjom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam książki, które i tak od dawna miałam zamiar nabyć, plus prezenty dla dzieci w rodzinie. Część zakupów zrobię przez internet, bo to dość drogie książki, a akurat na targach promocje na nie były średnie.

      Usuń

"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa". Z drugiej strony lubię meandrujące dyskusje, więc komentarze nie na temat również są tu mile widziane;).

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.