Impresje

środa, 7 marca 2012

Ślimak i rebusy w Książkach

Czy rozwiązywaliście może zagadki znajdujące się w ostatnim magazynie Książki? Nam brakuje numerów 24, 25, 36 i 37 w wężu/ślimaku (no i nie jestem pewna nr 12). Nie wiemy również, jakie tytuły reprezentuje golas w nocnej koszuli i ten z gwoździem w uchu. 

Nie proszę o odpowiedzi (ewentualnie może jakieś drobne podpowiedzi;)), chciałabym tylko się dowiedzieć, jak Wy sobie radzicie z tymi łamigłówkami. A może już wszystkie rozwiązaliście i tylko my jesteśmy tacy tępi...;).

8 komentarzy:

  1. Sama się skomentuję: węża już mamy rozwiązanego, ale jeszcze nie wszystkie rebusy...

    OdpowiedzUsuń
  2. a Ty wiesz, że ja jeszcze ani jednego rebusu nie rozwiązałam? albo jestem za tępa albo to za trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal nie rozwiązałam dwóch:(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, co do ślimaka to czy 12 to lupus? a co z 37? pasuje logicznie popiel, ale nie pasuje to do zazi i alicji. Pozdrawiam (też nie mam rebusów jeszcze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 37 to, jak zauważyłaś/eś poniżej, "Idiota", a w 12 wpisałam "lokys", ale nie jestem pewna, czy o to chodziło.

      Również pozdrawiam:).

      Usuń
  5. ślimak to blaszany bębenek moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, oczywiście że 37 to Idiota:) pozdrawiam ponownie

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa". Z drugiej strony lubię meandrujące dyskusje, więc komentarze nie na temat również są tu mile widziane;).

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.